28 października 2012


      Jak widać blog powoli zostaje stawiany na nogi. Mamy już ostateczny (przynajmniej na razie) jego wygląd. Zakładki z czasem będą systematycznie uzupełniane, abyście mogli dokładnie zbadać cały świat występujący w Collegium Magicae. Nie oszukujmy się, że to "Kompedium" powstało tylko dla was. Tak na prawdę jest w równym stopniu dla mnie co i czytelników. Mając wszystkie potrzebne informacje zgromadzone w jednym miejscu, z pewnością lepiej będzie mi szło pisanie. Rozwinięcie świata w sposób, aby nie był kopią żadnego innego, jest niezwykle trudne. Mam nadzieję, że mnie się to uda.
      Zapraszam do zwiedzenia bloga i przeczytania wszystkiego co możecie znaleźć, zaczynając od REGULAMINU


      Oprócz informacji dotyczących świata, chcę publikować tutaj także inne rzeczy, takie jak na przykład moje przemyślenia, krótkie opowiastki, może jakieś przeżycia związane z Collegium Magicae. Także jeśli ktoś z was napisze jakąś krótką historyjkę z udziałem swojego bohatera, będzie mógł podziwiać ją dokładnie w tym miejscu.
      Jeśli chcecie zadać mi jakieś pytanie, potrzebujecie dokładniejszego wyjaśnienia czy informacji na jakiś konkretny temat, serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy.


      Chapter V w przygotowaniu. Tym razem w końcu przedstawię wam szkołę widzianą moimi oczami. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Poznacie również kilku nauczycieli, a jak uda mi się narysować mapki, będę lepiej mogła wam zobrazować Mazowieckie Collegium Magicae.
      Także dział demonów niebawem doczeka się uzupełnienia o pierwsze pozycje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz