22 listopada 2012

Konkurs I

      Jupi!!! Moi kochani w końcu pojawił się Chapter VI. Nie powiem, ale pisanie tego odcinka było naprawdę wyjątkowo ciężko. W moim życiu nastał dość mało przyjemny okres, przez co natchnienie uleciało niczym powietrze z przebitego balonika. Przepraszam za zwłokę :) i zapraszam was na pierwszy w historii bloga KONKURS!
      Do wygrania książka Martyny Raduchowskiej "Szamanka od umarlaków" z podpisem autorki oraz niespodzianka! Tak, dobrze czytacie! Autorka zgodziła się podpisać swoją twórczość :), więc zwycięzca otrzyma dość unikatowy egzemplarz :)
A teraz czas na opisanie konkursu. 
UWAGA!!! NASTĄPIŁA ZMIANA TERMINU ODDANIA PRAC!!!
      Drogi czytelniku/czytelniczko, aby wziąć udział, wystarczy, że stworzysz lub wykorzystasz jednego z bohaterów i opiszesz w zabawny sposób, jeden dzień z życia w Collegium Magicae. Swoje prace należy nadesłać do mnie na meila rowindale@gmail.com do 26.XII.2012 r. 
  • Praca nie powinna mieć więcej niż 5 stron w wordzie (najlepiej czcionka 11 Times New Roman).
  • Opowiadanie może być pisane dowolnym stylem narracji.
  • Nie ma minimalnej ilości tekstu.
  • Każdy może wziąć udział w konkursie, bez względu czy ma bloga czy też nie.
  • Opowiadanie może być komediowe, absurdalne, dramatyczne lub jakie sobie tylko zamarzycie :)
  • Najlepsze III prace zostaną opublikowane na Świecie Magii CM, zaś najlepsza z nich zostanie dołączona do głównego opowiadania oraz nagrodzona książką z podpisem autorki!

      Jeśli zdecydujesz się wziąć udział w konkursie, koniecznie napisz komentarz pod tą notką, abym wiedziała ilu prac mogę się spodziewać.
      Na dziś to tyle! Pozdrawiam, a wy bierzcie się do roboty!

9 komentarzy:

  1. Ja na pewno wezmę udział-mam tylko nadzieję,że się wyrobie do 14 :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obiecuję, acz coś spróbuję skrobnąć. ~r.

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak myślisz, Rowinku mój? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zdążę, to napiszę. Muszę zdążyć! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny konkurs! Postaram się coś napisać! xP

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbyś przedłużyła do po Świętach (albo w trakcie), to bym nawet dała radę :) Btw informację o konkursie wrzuciłam i do notki, i wywiesiłam w Ogrodzie, więc może więcej osób się zgłosi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spróbuję coś tam nagryzmolić , ale nic nie obiecuję ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hoi :))
    Wzięłabym udział, ale raczej nie wyrobię się. A szkoda, fajna nagroda jest do zdobycia... cóż... Obejdę się xD
    Ale będziesz robiła więcej tych konkursów? Może następnym razem wezmę udział.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Huh... to się zorientowałam, że tu też trzeba napisać. Wzięłam udział w konkursie, moja praca już dano przesłana. :)

    OdpowiedzUsuń