11 grudnia 2012

      Witajcie kochane dzieciątka! Oto kolejny post na podstronie Collegium Magicae! Jak widać termin zakończenia konkursu zbliża się nieuchronnie. Już tylko trzy dni dzielą nas od zakończenia pierwszego konkursu w Świecie Magii Collegium Magicae! Kto będzie zwycięzcą? Czy znajdzie się śmiałek, który zdobędzie nagrodę? Z pewnością :) Trzymajmy kciuki, aby wygrał najlepszy autor najciekawszego opowiadania :)

     
      A teraz czas na trochę informacji z życia wziętych :] Jak z pewnością zauważyliście, CM ma niewielki przestój jeśli chodzi o dodatki. Niestety dużo się u mnie w życiu działo przyjemnych i mniej przyjemnych rzeczy, przez co starałam się skupiać głównie na notkach niż na podstronach. W przyrodzie musi być jednak harmonia, tak więc po napisaniu Chaptera 10, wezmę się za uzupełnienie bohaterów. Oczywiście, wszyscy którzy uzupełnili ankietę, znajdą się w opowiadaniu, a już niedługo będzie można czytać na tej stronie mini spontany z różnymi bohaterami w rolach głównych. Mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać i komentować :D 
      Dodatkowo skoro już przy komentowaniu jesteśmy, informuję, że pod tą notką możecie pisać swoje Świąteczne Życzenia co do waszych bohaterów. Czy chcecie mieć jakiś specjalny dar, a może przystojniaka biegającego za wami z wywieszonym jęzorem? Ktoś chciałby mieć prywatną księgę zaklęć, a może magiczną kulę?  Piszcie wszystko co wpadnie wam do głowy, a ja zajmę się resztą :) 
      Serdecznie pozdrawiam i do następnej notki :*

3 komentarze:

  1. To ja po proszę dwa koty jeden rudy :D drugi czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mahaha :D Ja chcę jakąś fajną dziewczynę ^^ przystojniaki som nódne, jeden właśnie w życiu realnym snuje plany na przyszłość ze mną w roli jego partnerki (WUT?! O___o), takoż proszę o jakąś panią :D Możesz być ty, ale niekoniecznie XD
    No i kwestia Bombardiera, o którym żeśmy gadały xDDD
    Dar chyba też omówiłyśmy... więc chyba więcej życzeń nie mam. No, chyba że uczynisz mnie władczynią tarota XDDD
    Serducho, moja cipucho :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja poproszę... umiejętność zatrzymywania czasu xD.
    ~Julia

    OdpowiedzUsuń