28 grudnia 2012

Wyniki Konkursu I

          Witajcie drodzy czytelnicy oraz obserwatorzy! Oto nastał dzień podania wyników pierwszego na moim blogu konkursu z nagrodami J Bardzo dziękuję wszystkim, którzy się zgłosili. Naprawdę wykonaliście kawał porządnej roboty, a ja jestem pod niemałym wrażeniem. Czytałam wasze historie z zapartym tchem i miałam prawdziwy orzech do zgryzienia, ale po długim rozmyślaniu podjęłam decyzję.
                Na początek chciałam poinformować was, że nie oceniałam błędów, ani stylu. Brałam pod uwagę przede wszystkim pomysłowość i fakt czy tekst czyta się w miarę płynnie. Choć wybór był trudny postanowiłam ogłosić  następujące wyniki:
1     
  •   Pierwsze miejsce egzekwo otrzymują: fioletowe_skarpetki (za opowiadanie z nieokiełznaną mocą teleportacji) oraz KatD (za opowiadanko pełne CMa w każdym calu). Obu zwyciężczyniom serdecznie gratuluję. W nagrodę otrzymujecie po egzemplarzu „Szamanki od Umarlaków” z dedykacjami autorki i niespodziankę.     
  •   Drugie miejsce egzekwio otrzymują: Ryo (za niebanalny sposób opisania techniki w Świecie Magii) oraz Anika (za śmieszne opowiadanie pełne codzienności). Również gratuluję, a w nagrodę otrzymacie po książce Rafała Dębskiego o tytule „Czarny Pergamin”.     
  •  Trzecie miejsce i już ostatnie zajmuje Dancingtears (za opowiadanie pełne niezwykłości). Gratuluję, a w nagrodę otrzymujesz ode mnie książkę J. R.R Tolkiena „Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa.”


Dziękuję wszystkim którzy wzięli udział, a nie wygrali J Z pewnością nadarzy się jeszcze nie jedna okazja na zdobycie niesamowitych nagród. Na dziś to tyle J Życzę wam udanego sylwestra i wspaniałego szczęśliwego Nowego Roku!!!

7 komentarzy:

  1. Łożeż... O.o nie wierzę, psiekrwie, nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dziewczyny! Niech się Wam dobrze czyta książeczki! I pochwalcie się niespodziankami ;-) Czekam żeby przeczytać Wasze opowiastki. I na następny komkurs też czekam Rowciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, o rany, o rany! Ale się cieszę! Dziękuję!
    Normalnie aż skaczę z radości po całym domu, tak strasznie rozpiera mnie radość!
    Gratuluję wszystkim zwycięzcom i życzę wszystkim przyjemnych lektur. Moja na pewno taka będzie <3
    I bardzo Ci dziękuję, Rowi, za ten konkurs!

    PS. Hm, nie podpisałam się w żaden sposób w mailu... o.O

    fioletowe_skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaaa! Rowi, tak się cieszę! (tuli) Dobrze, że jednak się zebrałam i jeszcze coś skleciłam. Twoje konkursy są niesamowite i na pewno wezmę w nich jeszcze udział. Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się tak podjarałam, że rzecz jasna nie zapytałam... gdzie można przeczytać wszystkie prace konkursowe? Bo jestem bardzo ciekawa pracy innych.

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za miejsce trzecie. Nie wiem jak to zrobiłaś ale trafiłaś w mój gust. Tolkiena, uwielbiam pod każdym względem.
    Dziękuję, jestem bardzo podjarana. No ale koniec i dołączam się do pytania KatD , gdzie można przeczytać prace innych ?
    I od razu mówię, że jutro biorę aparat i lecę cykać fotki.
    pozdrawiam. ; )))
    (podekscytowana Nikola. )

    OdpowiedzUsuń