29 grudnia 2012

Konkurs II

      Drodzy blogowicze! Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie numero uno i od razu zapraszam was do wzięcia udziału w kolejnym, z cyklu konkursów na Świecie Magii Collegium Magicae. Tym razem waszym zadaniem będzie wykonanie magicznej fotografii.
      Zasady konkursu są bardzo proste. Musicie wysłać do mnie na meila: rowindale@gmail.com, do końca Stycznia 2013 r. "Magiczną Fotografię" waszego autorstwa. Zdjęcie powinno zawierać w sobie magię i mogą być w jakiś sposób związane z Collegium Magicae, ale nie koniecznie. Kompozycja dowolna :)
      Nadesłane prace opublikuję na blogu i do połowy lutego będziecie mogli na nie głosować. Trzy zdjęcia, które otrzymają najwięcej głosów wygrają następujące nagrody:

  • Za miejsce pierwsze "Szaleństwo Aniołów" Kate Griffin i nagroda niespodzianka
  • Za miejsce drugie "Złudne Marzenia" Alexandra Bullen
  • Za miejsce trzecie Drakensang (PC)
      To tyle jeśli chodzi o kolejny konkurs. Zgłoszenia proszę podawać pod tą notką. Dodatkowo kto może niech rozpowszechnia informacje o konkursie :)

P.S Button wykonała KatD z bloga Malach-Tow. Wklejajcie je gdzie się tylko da :)






12 komentarzy:

  1. To ja już szukam aparatu i idę robić zdjątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, przyślę pracę na dniach :) Jesli się da, usuń ślad po poprzednim komentarzu, byłam zalogowana na nie swoje konto :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa załatwiona :) oczywiście czekam na pracę :)

      Usuń
  3. Gdyby było trochę więcej czasu to może coś bym wysłała, a tak... no cóż pozostaje mi jedynie ocenienie prac innych. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, prawdopodobnie konkurs zostanie przedłużony do końca stycznia :)

      Usuń
  4. Niedobra ja, nie zgłosiłam swego udziału! Ale udział zgłaszam a zdjęcioszkę wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aję aję xD
    I już mnie nie ma, sesja is komin xD

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma możliwości przedłużenia tak jeszcze o kilka dni ?
    dopiero dzisiaj przeczytałam o tym konkursie, bo byłam na feriach ;<
    a właśnie jutro spotykam się z przyjaciółką na wypad w teren i chętnie przysłałabym swoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście prace wciąż można nadsyłać. Jak je dostanę od razu wstawię na bloga, ale głosowanie już się rozpoczęło :)

      Usuń