3 stycznia 2013

      Witajcie kochani w nowym 2013 roku! Jak widzicie Collegium Magicae wciąż działa i choć może nie tak prężnie jak to mu się zdarzało w miesiącu grudniu, to zapewniam, że nie prędko się mnie pozbędziecie z blogowej sfery.
      Na początek chciałam publicznie podziękować wspaniałej KatD, która wykonała dla mnie widoczny przez was szablonik. Jest śliczniusi prawda? Dalej chciałam poinformować o uzupełnieniu zakładek "Bohaterowie" oraz "Kadra", a także o dodaniu na Świecie Magii nowej zakładki "Konkursy", gdzie w przyszłości pojawi się oddzielna podstronka.  Na dzień dzisiejszy możecie podziwiać dwa opowiadania, które wygrały pierwszy konkurs na Collegium Magicae.
      Niestety póki co Chapter XI jeszcze nie powstaje. Jakoś tak zabrać się za to nie mogę zwłaszcza, że Mikołaj w tym roku przyniósł mi Xboxa 360 z Kinecktem :) Jak wiecie to idealny pochłaniacz czasu ;p, którego i tak nie mam zbyt wiele. Lada dzień powinno pojawić się streszczenie kolejnych rozdziałów.
      Oczywiście na dziś to już koniec nowych informacji. Mam nadzieję, że z czasem publika na CMie nieco się powiększy :) Zapraszajcie znajomych i bawcie się razem ze mną w świecie wypełnionym po brzegi magią.

P.S W zakładce ocenili pojawiła się kolejna ocenka :) Tym razem CM otrzymał ocenę celującą :D





      A tu na sam koniec kilka obrazków na pobudzenie wyobraźni :) Wszystkie dostępne na http://deviantart.com :) Buziaki i do następnego :3

1 komentarz:

  1. Hej! Zostałaś nominowana do Liebster Awards. Zajrzyj tutaj! http://boje-sie-jutra.blogspot.com/2013/01/07-liebster-awards.html
    Pozdrawiam, Moire

    OdpowiedzUsuń