22 stycznia 2013


Czołem ferajna! Dawno nie było żadnej notki dlatego teraz troszeczkę wam pokadzę :D A co! Myśleliście, że się mnie pozbędziecie? Nie ma ;] Hehe! Dobra, a tak na poważnie to mam dla was kilka informacji. 
Po pierwsze i chyba najważniejsze, moi mili nagrody w końcu zostały wysłane! Wybaczcie za zwłokę, ale finanse ważna rzecz i kiedy ich brak, ciężko również fundnąć nagrody. Na całe szczęście teraz będzie inaczej. Od jakiegoś czasu gromadzę u siebie multum przedmiotów, które będziecie mogli wygrywać w kolejnych konkursach. No bo oczywiście pojawią się kolejne konkursy :)
Zwyciężczynie moje kochane! Oto dostaniecie niebawem kartony z nagrodą niespodzianką :) Niestety książki z podpisem autorki dojdą nie wiadomo kiedy. Dwa egzemplarze zostały jej wysłane, tak więc sądzę, że do końca miesiąca powinnyście mieć już je wraz z dedykacjami :)
Nagroda za III miejsce również została wysłana dnia dzisiejszego, więc jeszcze w tym tygodniu powinna być u Ciebie :)
Zanim pójdę dalej chciałabym mieć kochane zwyciężczynie do was maleńką prośbę. Kiedy otrzymacie swoje nagrody, zróbcie sobie z nimi zdjęcie lub jeśli się wstydzicie wykonajcie zdjęcia samych nagród. Chciałabym rozbudować podstronę konkursy o ścianę chwały :) To dla mnie naprawdę ważne, więc proszę was ładnie :] i z góry dziękuję :p
Przechodząc do kolejnych spraw. Zakładka religia w końcu została uzupełniona. Możecie zatem przeczytać sobie o siedmiu bogach występujących w CMie. 
Udało mi się również dodać streszczenie kolejnych pięciu rozdziałów. Mam nadzieję, że się wam przyda. 
Oczywiście wciąż dalej czekam na wasze zgłoszenia związane z II KONKURSEM. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie. 
Na dziś to już koniec. Zatem żegnam się z wami i mam nadzieję, że sława konkursów i ogólnie CMa rozrośnie się o wiele, wiele szerzej i zaleje cały blogspot :p


2 komentarze:

  1. Możesz liczyć na zdjęcie ode mnie, acz w domu (gdzie czekać będzie na mnie paczka) pojawię się dopiero za dwa tygodnie, więc pewnie wtedy rpzyślę ci zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ła, ja co prawda jestem strasznie nieśmiałą osobą, ale postaram się zrobić chociaż zdjęcie nagrodzie! :)
    Także już oczekuję z aparatem na przesyłkę ;)

    Aomi

    OdpowiedzUsuń