11 listopada 2012

Nominacja

      Hejo wszystkim! Ponieważ Collegium Magicae zostało nominowane do pewnego rodzaju zabawy :P postanowiłam stawić czoła łańcuszkowi i również wykonać nominacje. Nie gniewajcie się, bowiem to tylko zabawa i może komu dopomoże :) Gorąco pozdrawiam :D

ZASADY


      Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię
nominował.

Nasze pytania :) :

1. do jakiego kraju chciałbyś/chciałabyś pojechać?
 * Zdecydowanie będzie to Japonia. Chciałabym poczuć jej klimat.
2. Kto ci najbardziej pomógł w robieniu bloga?
 * Golden Leaf - mój kochany kapitan Liść.
3. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
 * Nie posiadam.
4. Czy to jest twój pierwszy blog? Jeśli nie, to o czym był poprzedni?
 * W swoim życiu miałam wiele blogów, ale najdłużej przeze mnie prowadzony był o Historii Evelainy Disenger. Powstawała tam historia dziejąca się w IV części (mojej ulubionej zresztą) Harrego Pottera. Opowiadanie nie dotyczyło jednak przygód "tego który przeżył", a jedynie ocierało się o wydarzenia w czwartym tomie. No cóż. Może kiedyś do niego wrócę. Miało całkiem sporo stron (154 pisane 10 w wordzie) i nawet było ciekawe :p
5. Jaka jest twoja ulubiona reklama?
 * Chyba najbardziej lubię reklamy Żubra.
6. Jaki film na youtube jest wg. cb. najdziwniejszy?
 * Nie mam swojego typu.
7. Ile miętówek zjadłeś/łaś na raz najwięcej?
 * Paczkę mentosów miętowych? O ile można je nazwać miętówkami ;p
8. Mieszkasz w domu czy w bloku?
 * W kamieniczce.
9. Złamałeś/łaś sobie kiedyś coś?
 * Tfu, tfu, tfu jeszcze nigdy :p
10. Do której godziny najdłużej spałeś/łaś?
 * Kiedyś przespałam cały dzień
11. Ulubiona bajka w dzieciństwie?
* Gumisie


Nominowani przeze mnie:


A teraz czas na moje 11 pytań:

1. Wolicie jechać w góry/mazury/czy nad Polskie morze?
2. Jakie jest wasze ulubione zwierzę?
3. Wasz ulubiony okres w historii?
4. Jakim językiem najbardziej chcielibyście umieć się posługiwać?
5. Od czego rozpoczęliście przygodę z blogowaniem?
6. Ulubiona rzecz jaką macie?
7. Jaka jest wasza ulubiona pora roku?
8. Posługujecie się laptopem czy stacjonarnym, a może tabletem?
9. Ulubiona książka?
10. Ulubiony gatunek literatury?
11. Ulubiony blog?
Nie gniewajcie się, za tą zabawę :) Może komuś przyniesie to coś dobrego :D Pozdrawiam wszystkich nominowanych :D

4 komentarze:

  1. Dzień dobry Rowindale! Jestem zaszczycona! Naprawdę mnie to wzruszyło! Hehe. Lubie takie zabawy :D Hmm... Zgaduję, że odpowiedzieć trzeba na ten drugi zestaw pytań, ale z radości odpowiem na oby dwa :) Może dowiesz się o mnie czegoś więcej :D

    1. Ogółem szaleję za Azją, ale tak najbardziej to do Japonii i Korei.
    2. Oi oi... Wieeele osób... Przede wszystkim KatD i Moja kochana Justynka :)
    3. Piosenkarz to Kevin Woo z U-KISS, a piosenkarki to chyba Rihanna i Christina Aguilera.
    4. Nie. Przed nim założyłam jeszcze moja--fantazja.
    5. To będzie serce i rozum z TP.
    6. "Ale urwał"
    7. Całą paczkę :)
    8. Dom.
    9. Noga, ręka, wybite palce, dwie operacje na kolana i parę innych, mniej ważnych uszkodzeń :)
    10. Do 15:30
    11. Smerfy żądzą!

    1. Bez porównania w góry.
    2. Koteczki i rybki :)
    3. Starożytność.
    4. Japoński i koreański.
    5. Od głupiego pomysłu kumpeli. Ale tak poza tym to po prostu chciałam zobaczyć reakcję naszego ludu :)
    6. Moja kochana poduszka z podobizną Kevina Woo, mój koc, mój fotel i słuchawki.
    7. Zima.
    8. Stacjonarny i telefon :)
    9. "W cieniu płonących świec" Michael McDowel i ktoś tam jeszcze.
    10. Poezja i dramat.
    11. Ech.. Czy ja to muszę wszystko pisać? To może te najczęściej przeze mnie odwiedzane ok? No to Honor-wojownika, Fantasja Wordpress (com), Szalona Edukacja, Ikebukuro Time, Savin Me, Lekcja Matematyki, Atarashi Mirai, no i oczywiście Collegium Magicae. Całą resztę masz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D dzięki kochanieńka za odpowiedź :* Jak zawsze można na ciebie polegać :D Serce aż się raduje, kiedy tak czytam twój komentarz, a zwłaszcza przdostatnią linijkę ostatniego pytania ;p
      Buziaki :D

      Usuń
  2. Jakby co, to na pytania odpowiedziałam :)

    Liebster Award

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Śniąca :) Można na Ciebie liczyć ;p P.S Nawiasem mówiąc, ciekawe pytania :D

      Usuń