31 stycznia 2013

Uzupełnienie Nominacji II i III


      Dziś ponieważ jestem chora i leżę w łóżku, postanowiłam uzupełnić nieco materiałów. Oto moja druga i trzecia nominacja do Liebster Award, którą tym razem otrzymałam od Śniącej oraz Moire. Serdecznie dziękuję za docenienie mojej pracy! Cieszę się, że są ludkowie, którym podoba się to co tworzę.

Zasady
      Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A oto pytania do mnie od Śniącej:
  1. Jak wygląda uranian prazeodymu? ~ Z pewnością bardzo ładnie :)
  2. Skąd pomysł na bloga? ~ Z eteru. A tak na poważnie to ze studiów. Praca z przyjemnością :p
  3. Co było pierwsze, jajko czy kura? ~ Pantofelek. W końcu wszystko co żyje wypełzło z morza.
  4. Ile czasu przeciętnie spędzasz na wszelkich sprawach związanych z blogiem? ~ Dość sporo. Jak wiadomo oprócz opowiadania, mam na blogu szereg różnych rzeczy, które cały czas tworzę. No i konkursy. Taaaak... z pewnością dużo, ale dla mnie to sama przyjemność :)
  5. Czy widziałaś kiedyś gruszki na wierzbie? ~ Tak i nawet powinnam mieć gdzieś taką fotkę.
  6. Jak wygląda Twój wymarzony monitor? ~ Jak ten co stoi na moim biurku. 45 calowe cacuszko :)
  7. Na co dybie w wielorybie czubek nosa Eskimosa? ~ <myśli> No to ciężkie pytanie. Można telefon do przyjaciela?
  8. Czego najbardziej na świecie nie umiesz robić? ~ Chyba zmieniać się w kogoś innego. Jakoś ciągle jestem sobą choć chciałam być wampirem, albo wilkołakiem czy też elfem.
  9. Co stało się w 1025 roku? ~ Wikipedia podpowiada, że koronowano oficjalnie Bolka I Chrobrego. A jeśli chodzi o coś istotniejszego, to z pewnością wtedy urodził się mój jakiś przodek.
  10. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj czekolady? ~ Chyba biały, ale lubię też mleczną spajającą bakalie.
  11. Jak daleko jest stąd do Ułan Bator? ~ 7.106 km od miejsca mojego zamieszkania. Przynajmniej tak twierdzi google map, choć według mnie jest po prostu w chu... dużo kilometrów :D

 A oto pytania do mnie od Moire:

1. Jak długo blogujesz i co sprawia Ci w tym największą radość? ~ Bloguję z przerwami gdzieś tak z 10 lat, a największą przyjemność sprawia mi czytanie komentarzy na temat.
2. Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości? ~ Prezydentem XD Na poważnie to chciałabym mieć swój ośrodek agroturystyczny gdzieś na Mazurach.
3. Twoje pasje to...? ~ Pisanie opowiadań, jazda konna, spacery na łonie natury, czytanie, kąpiele (głównie w mojej wannie, ale w rzekach, jeziorach, morzach i innych ciekaw wodnych, też lubię jak jest ciepło)
4. Opisz siebie w czterech słowach. ~ Mogę w jednym: śmieszka
5. Co najbardziej lubisz czytać? ~ Grube książki fantasy.
6. Gdybyś mógł/mogła poprosić o dowolną rzecz, co by to było? ~ Dużo pieniędzy dla mojej rodziny. No i coś dla mnie na otworzenie ośrodka :p
7. Twoi idole bądź idolki to...? ~ Nie mam.
8. Z kim najczęściej spędzasz wolny czas? ~ Z przyjaciółką.
9. Trenujesz coś? Jeśli tak, to co to takiego? ~ Siłownię ;p
10. Ulubiony kolor? ~ Zielony i czerwony.
11. Twoje motto życiowe to...? ~ Idź przez życie tak, by oglądając się za siebie niczego nie żałować.

      Na dziś to tyle. Oczywiście jakbyście mieli jakieś pytania, z pewnością udzielę wam na nie odpowiedzi pod tym postem. Teraz czas na moje nominacje. Niestety nie wiem czy będzie ich 11, ale spróbuję.

4. Yuki
5. Vreles
7. Sakura

Moje Pytania:

1. Jaki jest twój ulubiony żywioł?
2. Gdybyś mogła spełnić swoje jedno życzenie, jakie by ono było?
3. Czy lubisz magię?
4. Chciałabyś/łbyś widzieć rzeczy, których inni nie widzą?
5. Lubisz żelki?
6. Ulubione miejsce do odpoczywania i relaksu?
7. Ulubiony film?
8. Ulubiony spektakl na jakim byłeś/łaś?
9. Czy lubisz koty?
10. Najciekawsze miejsce w jakim byłeś/łaś/?
11. Czy śmiejesz się czasem tylko z sobie znanego powodu?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz