7 lutego 2013

Wyniki Konkursu II

      Siemanko blogowicze! Oto nastał 07.02.2013 r., a co za tym idzie dzień ogłoszenia wyników na najlepsze magiczne zdjęcie. Głosowanie trwało tydzień i łącznie uzbierało się 28 głosów :) Dziękuję za zainteresowanie. Dzięki waszym komentarzom wyniki wyglądają następująco:

1. Zaszczytne I miejsce zdobywa GoldenLeaf  z 11 głosami!

Wielkie brawa i fanfary. Wygrywasz ode mnie książkę "Szaleństwo Aniołów" Kate Griffin i nagrodę niespodziankę!
2. Równie zacne miejsce II zdobywa Alura z 7 głosami!

Również gratuluję. Wygrywasz ode mnie książkę "Złudne Marzenia" Alexandra Bullen'a.
Mam nadzieję, że będzie się dobrze czytała.
3. Ostatnie honorowane III miejsce zdobywa Jakub z 4 głosami!

Brawo! Wygrywasz ode mnie grę Drakensang (PC).

To jednak jeszcze nie koniec. Postanowiłam dorzucić niewielką nagrodę niespodziankę dla pracy, która mnie osobiście spodobała się najbardziej. Droga Totus urzekło mnie twoje zdjęcie :) Mam nadzieję, że małe co nieco przypadnie ci do gustu.

      Jeszcze raz serdecznie gratuluję zwycięzcom! Cieszę się, że drugi konkurs również cieszył się zainteresowaniem. Oby kolejne odsłony, również przyciągnęły sporo ludzi :)
       Nim się z wami pożegnam, chciałabym prosić was o następujące rzeczy: Po pierwsze kiedy dostaniecie już przesyłki, proszę o wasze zdjęcia z nagrodami, żebym mogła przyczepić je na "Ścianę Chwały" w Świecie Magii Collegium Magicae! Jeśli się wstydzicie podeślijcie zdjęcia samych nagród :) Po drugie proszę o podesłanie do mnie na meila rowindale@gmail.com imion i nazwisk oraz  pełnych adresów na jakie mam wysłać nagrody.

      Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że cieszycie się z wygranych :) Gorąco pozdrawiam i do zobaczenia niebawem! P.S Oczywiście zapraszam do czytania opowiadania Collegium Magicae! Wkroczcie do świata magii i przygód!

9 komentarzy:

  1. Ja coś wygrałem? W dupę Jasia! Trzeci raz w życiu mi się udało :D I nawet z nagrodą, w dobre miejsce wycelowałem :D
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję zwycięstwa i mam nadzieję, że nagroda się podobuje ;p

      Usuń
  2. Matko i córko, wszyscy święci i święte Boże *.* Wygrałam! Tego jeszcze nie było! Dziękuję wszystkim głosującym, Wielkiemu Hetmanowi Rowciakowi, mamie za zegarek, stryjence za notesiki... Dziękidziękidziękiiiii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Liściu z twego zwycięstwa :D Jak wiesz reklama dźwignią handlu ;p i wygranych też :D

      Usuń
  3. Hoi !

    Serdecznie gratuluję zwycięzcom. Zasłużyli na nagrody...
    zaczynam żałować, że sama nie przystąpiłam do konkursu :(

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się kochana :) Przed nami niebawem kolejne konkursy. Jeszcze nie raz będziesz miała okazję coś wygrać :) Mam zapas nagród na jeszcze co najmniej dwie odsłony :) Tak więc będziecie mogli spodziewać się, że lada moment pojawi się konkurs III. Wystarczy śledzić Świat Magii Collegium Magicae!

      Usuń
  4. Gratuluję zwycięzcom. Miłego czytania i grania(?).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za głosy ;* Buziaki dla wszystkich! Jestem wam wdzięczna, pierwszy raz wzięłam udział w takim konkursie i mam nadzieję, że spróbuję jeszcze raz ;) Jeszcze raz dziękuję :D
    PS: Książka już doszła, poprawiła mi samopoczucie, bo ostatnio słabo się czuję i chyba bierze mnie grypa ;P Dyplom super ! Moja mama mówi, że ładniejszych dyplomów nie widziała. Bratu też się spodobał. Odkąd weszłam do domu krzyczał żebym otworzyła paczkę.;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nagroda już doszła (zaczynam na powrót wierzyć w pocztę :p) i się spodobała. Trzymaj się ciepło i czytaj jak najwięcej :p
      Podziękuj mamie za komplement :) Miło, że nie tylko blogowicze doceniają moje starania ;D
      Kolejny konkurs już niebawem, a puki co mogę powiedzieć, że ostatnio zakupiłam 17 książek na nagrody :D

      Usuń