18 lutego 2013

Konkurs III

      Witajcie ma internetowa bracio! Mamy piękny dzień 18.02.2013 r., w sam raz na ogłoszenie trzeciego konkursu na Świecie Magii Collegium Magicae! Tym razem konkurs będzie przystosowany dla każdego, ponieważ technika wykonania pracy na zadany temat jest DOWOLNA! Mówiąc dowolna mam na myśli wszystko: zdjęcia, filmiki, rysunki, tekst pisany prozą i poezję, modeliniarstwo czy choćby pracę z wykałaczek. Wszystko! Liczy się pomysł :) ten, kto zaciekawi mnie najbardziej zdobędzie główną nagrodę którą są aż 4 książki! Dokładnie moi kochani :] Zrobiłam zapas nagród i mogę rozdawać :D
      Konkurs nosi nazwę "Oczami Fantazji" i polegać będzie na prostej sprawie. W dowolnie przez siebie wybrany sposób, musicie przedstawić Mazowieckie Collegium Magicae! Popuście wodze fantazji i dajcie się wciągnąć do magicznego świata :) Prace lub zdjęcia prac (bo jak ktoś zrobi rzeźbę ze śniegu to raczej w kopercie mi jej nie wyśle ;p) proszę przesyłać na mojego meila: rowindale@gmail.com. Dla osób, które będą zainteresowane wysłaniem oryginału swych dzieł pocztą, również zapraszam na meila gdzie drogą wymiany podam swoje dane kontaktowe.
      Czas teraz przejść do najprzyjemniejszej części! Przed państwem nagrody, które mogą trafić w wasze ręce.


I. Za pierwsze miejsce do zdobycia aż cztery tomy Amy Meredith
~ Cienie
~ Polowanie
~ Gorączka
~ Zdradzony
II. Za drugie miejsce można wejść w posiadanie "Niedokończenych Opowieści" J.R.R. Tolkiena + mini niespodzianka.
III. Za miejsce ostatnie ale wciąż chwalebne, do wygrania "Mrok Kwiatów" Penny Blubaugh.



EDIT (termin zostaje ponownie wydłużony)
      Zgłaszajcie się pod tą notką :) Macie czas do 06.04.2013 r. wtedy właśnie przejrzę wasze prace i dzień później ogłoszę szczęśliwych zwycięzców.
      Na dziś to chyba tyle. Rozgłaszajcie wieści o konkursiku i wklejajcie banerek gdzie się da! Niech każdy ma okazję wygrać coś dla siebie!

21 komentarzy:

  1. Hoi ;))

    Może ja wezmę udział w konkursie, ale na razie jestem pewna na 50 % gdyż nie wiem, czy wyrobię się ze zrobieniem tej pracy xD
    ale spróbuję ;))) Jeśli podołam, to wyślę ją na Twój e-mail.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy pierwszą odważną :) Gratuluję! Oczywiście jeśli będziesz potrzebowała więcej czasu, a inni (jeśli jacyś się zgłoszą) zgodzą się na wydłużenie czasu :) to nie ma problemu :) Serdecznie pozdrawiam :D i czekam na pracę!

      Usuń
  2. Rowciuu, ja bym się chciała zgłosić, ale wiesz jak u mnie ze szkołą etc i mam większy luz dopiero po 8 marca. No i hendmejdy wymagają przygotowania, jak wiadomo. A mam nawet pomysł. Tylko gdybyś zgodziła się nieco wydłużyć termin, to by dobrze było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu może i ja zrobię :) pomysł jest, a z czasem jak zwykle kiepsko...ale chyba do 22 marca się wyrobię :) ale jeśli inni potrzebują więcej czasu to oczywiście zgadzam się na wydłużenie terminu :)

    Pozdrawiam
    Anamea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że zdążysz z tym swoim pomysłem ;]

      Usuń
  4. Skoro termin został przedłużony to i ja mogę wziąć udział :)

    PS. Zdjęcie poprzedniej nagrody wyślę jak już przyjdzie książka (muszę specjalnie aparat pożyczyć, a nie chce latać dwa razy ^^"). Mam nadzieję, że nie będziesz o to zła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie :) Mam nadzieję, że Martyna wysłała już do was przesyłki. Zapytam ją oto :) Wiem, że na pewno dostała je ode mnie :) Potwierdziła i miała wam je przesłać w poniedziałek :)

      Usuń
  5. Ja też się zgłaszam. Pomysł jest i czas, więc spodziewaj się niedługo mojej pracy ;D
    PS: Zdjęcie z nagrodą już wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście już znalazłaś się na ścianie chwały :) A ja z wytęsknieniem czekam na dzieło od ciebie :)

      Usuń
  6. Chciałabym zgłosić się do konkursu. Szczerze długo się z tym woziłam, ale stwierdzam, że dam radę! Jeszcze nie wiem co i jak, ale coś będzie!
    Pozdrawiam
    JS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w ciebie i na pewno dasz radę! Słońce nie łam się :) Przełam się :D

      Usuń
  7. Witam kochana Rowindale! Bardzo dziękuję Ci za zaproszenie do takiego wspaniałego konkursu, ale niestety nie wezmę udziału, choć, zapewniam, bardzo bym chciała. Mam kilka pomysłów jak zrobić ową pracę, ale (jak powszechnie wiadomo) nie posiadam tyle czasu, co fantazji. Ach... Na prawdę szkoda. Może innym razem spróbuję, dobrze?
    Pozdrawiam :*
    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Nee-chan na pewno będą inne konkursy i wierzę szerze, że jeszcze zawiśniesz na ścianie chwały :) jak nie teraz to przy innej okazji :D buziaki gorące i wpadaj częściej.

      Usuń
  8. Przepraszam. Jeśli dasz mi tą "ostatnią szansę" to się poprawię i wkleję tam, gdzie powinnam.
    Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że musiałam się śpieszyć.

    ~ C. M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, ale nie wiem czy dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością dasz radę :) Wierzę w ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że ja nie. ; D Ale spoko, biorę się do roboty. Mam już nawet pomysł. !! Żeby tylko wypalił.

      Usuń
  11. Niestety, mimo, że korci mnie żeby się zapisać to muszę jednak odmówić. Mam problemy ze znalezieniem czasu na napisanie postu na własnego bloga, nie mówiąc jużo tym, że moje życie obecnie składa się z czasu na wkuwanie i spanie, z przerwą na szkołę i testy. Istne piekło! :D
    Pozdrawiam serdecznie, Reia Morgan. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca gotowa, jutro wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chętnie wezmę w nim udział. Chciałabym zgłosić swojego bloga, na którym pojawiły się dopiero trzy rozdziały i całościowo, zgłosiłabym go, jako opowiadanie. Mam nadzieję, że jest taka możliwość i nie ma z tym problemu ;)

    Poświęcając ratujesz, ratując umierasz.
    www.anata-ga-hozon-shiharau.blogspot.

    Mogę oczywiście wysłać ci to w formie dokumentu na maila. Jeśli interesuje cię taka ewentualność, tutaj jest moje gg: 3222534
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę i znów trochę za późno tu zajrzałam. Nie wiedziałam, że przedłużyłaś po raz drugi termin, ale w sumie moja wina. W dwa dni już raczej nic nie wymyślę xD

    Powodzenia wszystkim, którzy biorą udział!

    OdpowiedzUsuń