24 czerwca 2013

Konkurs IV

      Witajcie kochani! Oto nadszedł dzień apokalipsy! Hehe, żarcik :p A tak na poważnie to zdarzenie równie niesamowite co koniec świata! Otóż mam zaszczyt ogłosić czwarty z kolei konkurs na Świecie Magii Collegium Magicae! Tak moi mili! Dziś przed państwem zadanie, za wypełnienie którego możecie zdobyć nagrody materialne! Konkurs będzie się nieco różnić od pozostałych, ponieważ nagrody będą niespodziankami. Nie powiem czy to książka czy jakiś inny gadżet! A co :P Tym razem to prawdziwy TOP SECRET! Nie martwcie się jednak, rzeczy będą utrzymane w podobnym guście co poprzednie :p


      Przejdźmy jednak do treści właściwej, a mianowicie do zadania konkursowego! Tym razem płynąc na fali upałów, coś na Lato! Wystarczy, że napiszecie dla mnie "Wakacyjną Magiczną Przygodę" i prześlecie ją jak najszybciej. Wszystkie prace będą otrzymywały numerki zgodnie z terminem przesłania ich na mój adres meilowy: rowindale@gmail.com. Im szybciej dostanę taką pracę tym więcej dodatkowych punktów przy ocenianiu :)
      Oczywiście w konkursie mogą wziąć udział wszyscy! Nie zastanawiajcie się dłużej i stwórzcie ciekawe opowiadania o przygodzie dziejącej się podczas wakacji, urlopu czy wolnego weekendu. Praca powinna mieć nie więcej nić 5 stron w Wordzie, zaś najmniejsza dopuszczalna czcionka to 10 Times New Roman - koniecznie.
      To na tyle jeśli chodzi o dzisiejszą notkę. Mam nadzieję, że tym razem niebawem do usłyszenia ponownie :D

NAGRODY

EDIT - TERMIN

Ponieważ wciąż pytacie o termin, napiszę w tym miejscu o co mi chodzi. Mianowicie ogólnego terminu nie ma. Zakończę konkurs w momencie kiedy otrzymam satysfakcjonującą mnie ilość prac. Wtedy poinformuję wszystkie zgłoszone osoby o terminie zakończenia konkursu. Będzie on odległy o tydzień od momentu, w którym postanowię go zakończyć. To tyle :) Mam nadzieję, że tym razem jest wszystko jasne :)

64 komentarze:

  1. Hm... spróbuję coś napisać! Strasznie zaciekawiłaś mnie tą "nagrodą niespodzianką". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo :P Mam nadzieję, że naprawdę uda ci się dołączyć do konkursu i wygrać wspaniałą nagrodę :)

      Usuń
    2. W porządku. Postaram się dać upust wenie i wakacyjnemu nastrojowi. Mam nadzieję, że opowiadanie będzie przynajmniej znośne :D

      Usuń
    3. Wierzę w Ciebie i życzę weny!

      Usuń
  2. Spróbuję napisać coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma próbowania :) Od próbowania to jestem ja ;p Wy musicie wygrywać i to im was będzie więcej tym lepiej :D

      Usuń
  3. Spróbujemy :3 zacny temat, postaram się coś ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w ciebie kapitanie Liściu! Wierzę jak nigdy dotąd :D Dasz radę bo i temat jest zacny :p

      Usuń
  4. kurcze, trochę kiepsko z tymi dodatkowymi punktami za szybkość :/ do kiedy można przysyłać opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od już :) Wiadomo, że kto pierwszy to lepszy. Punkty będą mogły jedynie pomóc przy wygraniu. Jeśli ktoś napisze słabe opowiadanie, ale za to w miarę szybko, będę o tym pamiętać i jeśli nawet nie zajmie jednego z trzech pierwszych miejsc :) dostanie nagrodę pocieszenia :p

      Usuń
  5. "Praca powinna mieć nie więcej nić 5 stron w Wordzie" - słowo "powinna" sugeruje, że mogą być odstępstwa od normy. Czy praca dużo dłuższa zostanie zdyskwalifikowana całkowicie czy może odjęte zostaną punkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkciki są tylko dodawane za termin przesłania pracy. :) Nic nie będzie odejmowane. Oczywiście jak przekroczy lekko 5 stron nic się nie stanie, ale pamiętajmy, że 5 to nie sześć ;p

      Usuń
  6. Nono! Nie mam szczęścia w konkursach, ale że przychodzą wakacje i brak prac domowych, z czym wiąże się większa ilość wolnego czasu, spróbuję coś sklecić :D Próbować zawsze warto, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zwłaszcza,że ja jak dobra wróżka :) Z przyjemnością nagrody rozdaję :) Czasami także za wspaniałe pomysły i dobre chęci :) Nigdy nie wiadomo jaka dodatkowa nagroda się pojawi :D

      Usuń
  7. konkursik?? Super :D
    ostatnio maiłam szczęście, więc je ciągnijmy dalej ;D
    co nie :D??
    a DO kiedy można przesyłać prace ??
    mam nadzieję, że wykrzesam jakąś badziewną historyjkę,
    bo tylko takie wychodzą z moich rąk ;/
    i jeszcze pytanie to ma być opowiadanie fantastyczne, czy obyczajówka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczne :) opowiadanie magiczne :p Termin jest taki jaki uznam za odpowiedni. Na tydzień przed końcem poinformuję zainteresowanych :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. No i super :) Taką postawę lubię najbardziej :D

      Usuń
  9. Postaram się coś przelać z myśli na lapka i Ci to wysłać. Aktualnie sezon mnie wykańcza, ale w wolnych chwilach może uda mi się wysnuć coś magicznego, na tle wakacyjnej przygody. Mam nadzieję, iż kategoria opowieści książkowej jest dowolna ^o^

    A więc w przerwach na posiłek i wolne wieczory biorę się do pracy..

    PS. Życzę każdemu zawodnikowi konkursu mnóstwo kreatywności ;)

    Pozdrawiam - BUZIAKI :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi zawierać w sobie Magię :], więc raczej coś z gatunku fantasy, ale jeśli umiesz pokazać magię w inny sposób, to może może być i inny gatunek ;p Mam nadzieję, że uda ci się coś naskrobać i będę miała zaszczyt poczytać sobie twoją pracę.
      Pozdrawiam i życzę dużo weny i czasu :P

      Usuń
    2. Magia to moje drugie ja..
      Prowadzę nawet blog o magii. Dużo o niej wiem, więc problemów nie będzie. Ach.. będzie magicznie, mrocznie, tajemniczo i fantastycznie :D
      Mam nadzieję, że się spodoba :3

      Dziękuję za tak wspaniałe życzenia. Wieczorem wezmę się za pisanie ;)

      Usuń
    3. W takim razie ze zniecierpliwieniem oczekuję na meila od ciebie :)

      Usuń
  10. No, gdy zobaczyłam taki temat, to muszę się zmobilizować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuję coś napisać, ale nie wiem jak wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno o wiele lepiej niż jakbyś nie spróbowała :p Nie martw się jestem zacnym sędzią :)

      Usuń
  12. Hej ;))

    A ja wezmę udział w konkursie. Właśnie napisałam badziewne opowiadanko, ale wysłałam je Tobie, Rowindale. Mam nadzieję, że nie uśniesz przed laptopem xD
    Ogólnie nie liczę na wygraną, ale lubię brać udział w takich zabawach. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypiję kubek Yerba Mate i z pewnością nie zasnę ;p Nie martw się, wysłałaś opowiadanko jako pierwsza, więc dostajesz dodatkowe punkciki :p

      Usuń
  13. O, znowu coś dla mnie, skoro można pisać :D
    Heh, zazdroszczę, sam bym chciał zrobić jakiś konkurs u siebie, ale ludu mam jeszcze za mało. Ale kiedy wreszcie nastąpi ten dzień... to jak pocisnę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary, to robimy tak :] jak wygrasz będę dodatkowo cię polecała wszystkim ludziom wkoło :P Co ty na to? :P

      Usuń
  14. O... teraz to nawet nabiera dodatkowego smaczku :>
    Wakacyjna Magiczna Przygoda... to będą krwawe i wybuchowe wakacje :D
    Stoi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy po słowie :) Tylko wygrać musisz ;p Pamiętaj, że u mnie nikt nie ma forów ;p

      Usuń
  15. Stwierdziłam, że nie będę się długo zastanawiać i wyślę od razu, a co! ;) Trzeba ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :D Jest ryzyko, jest zabawa :) Dziękuję za otrzymaną pracę :p

      Usuń
    2. To ja powinnam dziękować za jej przyjęcie, nie? ^^

      Usuń
    3. Daj spokój ;p Nie mów takich rzeczy bo dziwnie zaczynam się czuć XD :P Jam wielce wdzięczna za zgłoszenie :) Zainteresowanie konkursem jest dla mnie ważne :) No i może zachęcę przy okazji do czytania właściwego bloga, którego ten jest jedynie podstroną :) http://collegium-magicae.blogspot.com oraz zapraszam do polubienia FanPage'a na FB http://www.facebook.com/CollegiumMagicae

      Usuń
    4. Błahahah, a wiesz, że ja przeczytałam Twojego bloga dzisiaj i zastanawiałam się nad twórczym, bezsensownym komentarzem?^^

      Usuń
    5. Całego? No proszę XD To jesteś lepsza ode mnie XD Ja czytałam go kilka dni :p No to czekam na ten twój bezsensowny komentarz ;D Z wielką chęcią go przeczytam :D

      Usuń
    6. No i dodałam komentarz:)

      Usuń
    7. Zaczynam cię wielbić :D

      Usuń
    8. A dostanę własny ołtarzyk? Taki z moją podobizną, świeczkami i tymi sprawami? ^^

      Usuń
    9. Niestety podobizn i świeczek używam jedynie do rzucania wyjątkowo wrednych klątw :p

      Usuń
    10. To ja rezygnuję *idzie schować się pod biurko*

      Usuń
    11. Buahahahahaha! teraz nie ma odwrotu!

      Usuń
    12. Buahahahhahaha! A ja robię taktyczny odwrót!

      Usuń
    13. Buahahahahahaahahahahahaha! A ja biegnę za tobą wraz z moją kataną co się nazywa Eustachy :D

      Usuń
    14. Zacne imię! Eustachy? Jak mój kot^^

      Usuń
    15. Jakoś pałam do tego imienia wyjątkową sympatią :) Nic nie mogę na to poradzić :p

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Nom ;] Ja już oczymała i... *zaciera łapki* będzie czytować w weekendzior :D

      Usuń
  17. Oooo, fajny konkurs. Akurat mam wolne, to mogłabym to wykorzystać!
    Z weną krucho, ale co tam, napiszę dla zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Zabawa ważna sprawa :) Nie ma co stękać, ani jękać, czas pisać i już! Bo najlepsza sprawa to właśnie zabawa!

      Usuń
    2. O, nawet Ci się pięknie zrymowało! :D
      Ale prawda, jak się pisze dla zabawy to o wiele przyjemniej.
      W każdym razie opowiadanie wysłane, wyszło zupełnie inaczej niż chciałam, ale co tam, żadna nowość dla mnie xD

      Usuń
  18. Dobra, spróbuję coś napisać. Oczywiście nie ma to nic wspólnego z twoim kuszeniem na GG XD
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nic, a nic :( Rowi być smutna :p kuszenie Rowi zawiodło :( *kręci nóżkom wstydziocha-samotniocha* :p

      Usuń
  19. ja już, dawno wysłałam, ale dopiero dziś zgłaszam swój udział pod postem :) A. Mefi J. Pozdrówki Rowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanieńka już dawno przeczytałam :D Ale wciąż czekam na więcej prac ;p

      Usuń
  20. Zgłaszam się ;] Że też dopiero teraz tu trafiłam...
    Moje opowiadanie będzie zapewne do niczego, ale spróbować nie zaszkodzi. Postaram się wysłać jeszcze dziś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem ze z niecierpliwością :) Oczywiście, że zawsze trzeba próbować, bo inaczej nic się nie osiągnie :)

      Usuń
  21. Ok, to i ja się zgłoszę C:

    OdpowiedzUsuń