25 grudnia 2013

WYNIKI IV Konkursu

      CUD! Normalnie Świąteczny Cud! Kochani bardzo, ale to bardzo przepraszam za tak niesamowitą zwłokę. Niestety los potoczył się jakoś zupełnie, nie tak jak zaplanowałam. Najpierw utrata pracy, później wyjazd do Holandii i postanowienie pozostania tam znacznie dłużej. Wszystko sprzeniewierzyło się przeciwko ogłoszeniu wyników, jednakoż nastał ten dzień. Dziś kochani mam zaszczyt przedstawić wam pokrótce wyniki czwartego z kolei konkursu na Świecie Magii Collegium Magicae. Nie przedłużając zbytnio przechodzę do meritum.

I miejsce - Aneta Marcińczyk
II miejsce - Alex705
III miejsce egzekwo - Jakub Ferborg; Katarzyna Radwańska

      Zwycięzcom serdecznie gratuluję! Nagrody niespodzianki zostały już zapakowane i czekają na wysłanie, które nastąpi tuż po świętach. Mam nadzieję, że wybaczycie mi te jakże długie oczekiwanie.

      A teraz czas na krótką informację dotyczącą konkursu. Kochani nadesłaliście w sumie 10 prac, które były naprawdę na wygórowanym poziomie. Ciężko było wybrać te najlepsze, ale w końcu mi się udało. Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom! 

      Z dniem dzisiejszym rozpoczynam także na swym blogu zupełnie nową zabawę. Gra polegać będzie na tworzeniu odcinków specjalnych według waszych pomysłów. Każdy z was będzie mógł wymyślić swojego bohatera, a także zaproponować sytuacje w jakiej chciałby się znaleźć. Najciekawsze pomysły będę przekuwała na notki i wystawiane ku uciesze publiki. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy uzupełnić poniższy formularz.

Imię:
Nazwisko:
Wygląd:
Status:
Dar:
Sytuacja:

Przykładowe uzupełnienie

Imię: Ewa
Nazwisko: Utrata
Wygląd: Półdługie czerwone włosy, niebieskie oczy, 164 cm wzrostu, sylwetka puszysta
Status: uczennica
Dar: zmiana kształtu
Sytuacja: Zabawna przygoda podczas lekcji.

      Mam nadzieję, że wielu z was przyłączy się do zabawy. Pierwsze odcinki specjalne pojawią się już niebawem :) Pozdrawiam i do następnego razu.


5 komentarzy:

  1. Muszę Cię o ten nowy pomysł na GG pomęczyć. Podoba mi się, ale nie wszystko kumam. Dlatego... strzeż się!
    R.

    PS: Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) męcz ile wlezie. Ale nie ma tu tak naprawdę co się za specjalnie zastanawiać. Wystarczy uzupełnić ankietę według wzoru :)

      Usuń
  2. Gratuluję.:D
    Aneto, spróbuj mi teraz chociaż wspomnieć o rzucaniu pisania, a nie chcesz wiedzieć co z Tobą zrobię!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! W końcu wpadłam i co widzę? Ogłosiłaś wyniki! Super, tyle czekałam. :) Mam nadzieję, że nie kontaktowałaś się ze mną przez gg, bo bardzo rzadko używam i wiadomosć mogła gdzieś zaginąć. >.>... Tak czy siak cieszę się, że zajęłam trzecie miejsce, bardzo dziękuję za wyróżnienie. :) W razie gdyby potrzeba ci było adresu, czy coś, napisz, najprędzej odpowiem na e-mail. katarzynarad9@gmail.com :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń