28 lipca 2013

Końcówka IV Konkursu na Świecie Magii CM

Kochani blogowicze! Oto nastał koniec, bo początek był już dawno :) A tak całkiem na poważnie to nadszedł czas, aby ogłosić iż IV KONKURS na Świecie Magii Collegium Magicae zbliża się ku końcowi. Wszyscy, którzy się zgłosili mają czas oddać swoje prace do przyszłej niedzieli (04.08.2013 r.). Przypominam iż do wygrania mam wciąż pokaźny zestaw nagród :P Chętnych spóźnialskich zapraszam i namawiam do pisania króciutkich, bo zaledwie 5 stronicowych wakacyjnych przygód. Każdy dzisiaj wam to powie, że fajna przygoda to samo zdrowie :p Tak więc piszcie, piszcie, piszcie!!! Niech klawiatury pójdą w ruch, a zabawa trwa :D



9 komentarzy:

  1. O Boże! Całkiem zapomniałam! Nie ma to jak moja pamięć... ._.
    Rany, dobrze że zrobiłaś tę notkę bo pewnie bym sobie nie przypomniała. Tydzień to nie dużo czasu, aczkolwiek napiszę i wyślę. :)
    Mam tylko nadzieję, że jakiś pomysł wpadnie mi do głowy...
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po to pojawił się komunikat zgodnie z obietnicą :) Na tydzień przed końcem przypominam wszystkim chętnym ;) Sądzę, że dasz radę kochanieńka. Tydzień to całkiem długo nawet w wakacje. Wystarczy przysiąść i coś skrobnąć od tak dla relaksu i zabawy :D

      Usuń
  2. Taak, już o tym wspominałam, zgłaszam się! Jestem już nawet w trakcie pisania. ale weź się ze mną skontaktuj, bo pytanie mam noo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skontaktowałam się i się cieszę, że się zgłosiłaś i nawet napisałaś cusik :D Trzymam za ciebie kciuki! Buźka :D

      Usuń
  3. Kiedy można się spodziewać wyników tego konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy praktycznie październik, a wyników brak. Cały ten konkurs i jego organizacja to jakiś kiepski żart.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konkurs, ale jestem już zbyt długo spóźniona:D

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę kiepsko z organizacją Rowi :< czekamy, czekamy i doczekać się nie możemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie były to anonimy to pewnie jakoś bym zareagowała. Niestety jeśli ktoś nie ma odwagi podpisać się swoim imieniem, to dla mnie jest zwykłym tchórzem :)

      Usuń